Mulla oli 4 päivän viikonloppu heti ekan työviikon jälkeen (siis kun joka viikko on 2 vapaapäivää, mulla ne laitettiin putkeen niin että olin vapaalla la-ti). Tajusin aika pian, että myös Terezalla on aina maanantai ja tiistai vapaana, soitto sille ja minuutissa oli lyöty lukkoon, että se tulee tänne!! Hostelliyö oli vaatimattomat 12.50 puntaa.

Maanantaina treffattiin Victorian asemalla ja päätettiin lähteä lounaalle. Päädyttiin ostamaan pitsa ja mentiin syömään se Hyde Parkkiin. Parin viinipullon kera tietenkin. 

Oli niin mahtavaa ku Tereza tuli tänne, toisaalta tuli niin kova ikävä taas kavereita siellä, viikossa voi tapahtua uskomattoman paljon asioita, kuten palohälytys keskellä yötä kun yövahti oli unohtanu ruokansa hellalle ja keittiö oli niin täynnä savua ettei siellä nähny eteensä ku 10cm, mutta taas toisaalta rupesin ajattelemaan, että on tosi helppoa niitten tulla käymään täällä tai mun siellä. Toki mä edelleen ikävöin sitä yhteisöllisyyttä, mutta olihan siinä toisaalta huonotkin puolensa. Nyt voin alottaa ns. "kunnon" elämän, ilman että kaikki tietää omista asioista kaiken. Mutta toisaalta taas ikinä ei ollu tylsää, aina oli joku jonka kans lähteä edes kahville. Saa nähä miten täälä asiat rupee luistamaan, kunhan ny reilun viikon päästä pääsis muuttamaan!! 

Tosiaan lounastettiin puistossa, jonka jälkee lähettiin käveleen hostellille vaatteiden vaihtoon. Sieltä takasin keskustaan. Palloiltiin lähinnä ympäriinsä, istuttiin pubeissa ja sit mentiin syömään illallinen. Pyörittiin koko ilta Sohon alueella, mikä on Piccadilly circuksen lähistöllä. Jos menee korttelin tai pari sivummas valtaväylältä (lue: Oxford Streetilta), saa illallisen missä tahansa ravintolassa n. 8-9 puntaan. Lisäksi kaikki juomat, ihan sama mikä Cosmopolitan tai Mojito hyvänsä, kaikkien hinnat pyörii 5-7 punnan välillä. Ydinkeskustan alueella. Eli Suomalaiselle Lontoo ei oikeesti edes oo niin kallis mesta mitä kaikki väittää, kun ei vaan mene syömään ravintolaan joka sijaitsee Tower of Londonin tai Piccadillyn vieressä. 

Hostellilla oltiin takasi jo n. 01.00, oltii ihan väsyneitä jo siihen mennes, olihan meillä pitkä päivä takana mikä alko lounasviineistä n. 14.00. Mut ei me kumpikaan olla mitää klubi-ihmisiä, meistä on hauskempi istua pubeissa. Itseasiassa ollaan muutaman kerran puhuttu, että yks oikeesti hauskimmista klubikerroista oli mun läksiäiset. Sillon oli hauska tanssia. Mutta muuten klubbailu on enemmän tai vähemmän pakkopullaa.

Tiistaina vaan kierreltiin ympäri Lontoota ilman mitään päämäärää, matkaan lähettiin n. 9.30 ja vein Terezan Victorialle n. 16.00. Oltiin siihen mennes kävelty koko päivä, taukoja pidettiin ehkä yhteensä tunnin verran, mitä siinä ny meni ku käytiin lounaalla ja kahvilla. Tarkotuksena oli mennä London Eye:n, jonoa siihen ei ollu yhtään, mutta lippuluukulle sitävastoin oli sen verran pitkä jono että päätettiin mennä siihen vasta seuraavalla kerralla ja ostaa liput suoraan netistä. 

Toi oli meidän aamupala, Hyde Parkin Serpentine - järven rannalla. Hintaa tuli n. 10 puntaa mutta voi kuulkaa ku oli hyvää!!!!

Toivottavasti tämä tarina saa jatkoa 2-3 viikon päästä ku aion pyytää Terezan tänne seuraavan kerran (huomasin että vuorolistat menis silleen sopivasti että saatais vietettyä ma ja ti yhdessä) ja sillon mulla on jo oma kämppä, ilmanen majotus kavereille, ja saisin mun loput tavarat Worthingista.

Mulla ei oo vieläkään mitään hajua miten aion mahduttaa kaikki mun tavarat siihen mun pieneen huoneeseen. Mun ehkä oikeesti pitää hakea Ikeasta joku hylly. (onneksi lähin Ikea on Maida Valen metroaseman kans samalla linjalla n. 4 pysäkin päässä, että sinne voi oikeesti vaan "mennä käymään")