Menin keskiviikkona töihin, mulla oli ollu 4pv vapaata. Ajattelin että kappas vaan, mukavan rauhallinen keskiviikkoaamuvuoro todennäkösesti tiedossa.... Voi hitto kuinka väärässä ihminen voi olla!!

Aloin jo respaan tullessa kattomaan että mikä on ku on pöytä täynnä lappua ja paperia sun muuta sälää, sitten kuulin että meidän hotelliin oli tullu eilisiltana puhelu läheisestä hotellista, niiltä oli menny sähköt ja ne buukkas niitten asiakkaille kaikki meiltä vapaana olevat huoneet. Eli oli siis tupa täynnä ja lähes kaikki lähtis aamulla pois... Tosin asiaa helpotti vähän se, ettei ne maksanu yötänsä, mun vaan piti painaa check-out nappulaa ku ne palautti avaimen (ja tietenki tarkistaa ettei ne ollu ostanu huoneen numerolla mitää aulabaarista). Mutta voi sitä hässäkän määrää!

Mulla meni joku 4 tuntia ennenku pöytä oli tyhjänä papereista, mutta olin mä salaa vähä ylpee ku selvisin siitä =)

Ei hitto mulle on kettuiltu ku mun bilePÄIVÄNÄ kaaduin jalkakäytävällä (huomio sanalle päivä, koska tämä tapahtu ennenku oltiin menty mihinkään pubiin tai syömään.) ja nyt mulla on polvissa nyrkin kokoset mustelmat ja lisäksi toinen polvi on lähes täysin auki. Se haava on aika ilkeen näkönen... Pesulan ihmisiä meinas vähä naurattaa aamulla ku vein päiväpeiton pesuun, se on ihan poikkeustapaus ku saadaan viedä peittoja tms. työvaatteita alakerran pesulaan, mutta  nyt ne laitto mun päiväpeiton suosiolla koneeseen ku mun haava oli vähän vuotanu yön aikana verta ja se peitto oli melko karun näkönen...

Sai muuten kunnon naurut tänään aamulla töissä, istuin respassa ja rupesin kuuntelemaan että mitä lauleskelua käytävältä kuuluu, kohta pari meidän hotellin tarjoilijaa tulee n. 15 ison ilmapallon kanssa, joissa oli kaikissa teksti: happy birthday ja alapuolella ikä 90v. Ne tuli lauleskellen respaan ja käänty molemmat kattomaan mua ja sano että: hyvää syntymäpäivää! tässä sulle lahja!! Olin että voi kiitos, näytänkö mä NOIN vanhalta?? No eiköhän tää toinen kaveri, Michael keksiny kääntää pallon väärinpäin, jolloin ikä oli 06 eli siis 6v. Sanoin että paljon parempi.  Tää on tätä tilannekomiikkaa mutta mä sain kunnon naurut !! (Ne ilmapallot oli pojilla sitä varten, ku hotellilla oli jonku 90v synttärit ja ne kuskas niitä palloja sinne...)

Torstaina olikin sitten aika mennä tapaamaan isää Lontooseen!!! Jeeee =)!! Kaikki hotellilla oli aivan fiiliksissä mun puolesta ja seuraavana päivänä kaikki kyseli että miten meni, oliko kivaa =) NO TOTTA HEMMETISSÄ OLI KIVAA!

 

Isä vietti muutaman päivän Leedsissä messuilla ja ne tuli Sampan kanssa Lontooseen torstaina ku oli perjantaina aikanen lento takasi Suomeen. Samppa ei ollu ikään käyny Lontoossa, joten siinä se 4 tuntia vierähti  kierrellessä nähtävyydeltä toiselle. Tuli se itellekkin tarpeeseen, en mäkään oo Lontoon nähtävyyksiä nähny pitkään aikaan!! 

Kunnon Turistit ja turistikuvat 

 

 

Toi katapulttikuva herätti hieman hilpeyttä, Tower of London on ollu vuosisatoja Lontoon ja britannian tärkein linnoitus. Onko tuo katapultti se, joka suojelee Lontoolaisia ja brittejä nykypäivänä jos jotkut päättää hyökätä maahan? Pitääkö tässä alkaa pelkäämään turvallisuutensa puolesta???

Liian nopeesti meni 4 tuntia, mutta se on alle 2 kuukautta niin meitsi on taas back to the Finland - 9pv juhannuksen viettoa !!!!!