No niin. Täällä sitä sitten ollaan, LONTOOSSA!!!

Tulin tänne eilen, tein eka aamuvuoron Worthingissa jonka jälkeen junalla Lontooseen. Oon jotenki (mystisesti....) onnistunu triplaamaan mun tavaramäärän, sitä tavaraa oli niin hemmetin paljon että lähes puolet jätin suosiolla Terezan huoneeseen. Otin mukaan ison jättimatkalaukun, jonka umppasin aivan täyteen (ja sain pelätä koko ajan että se yksinkertasesti halkeaa sen painon takia), repun, ison laukun jota kannoin kädessä (ja nyt mulla on 3 isoa mustelmaa sen ansiosta kyynärtaipeessa), sekä käsilaukku. Itku meinas tulla metrossa sen tavaramäärän kans.....

Nyt oon hostellissa ja oleskelen täällä niin kauan että löydän kämpän. Menin eilen samantien ku tulin illalla tänne, kattomaan yhtä asuntoa. Mulla on vähä sellanen tunne, että saattaisin vaikka saadakkin sen, siinä asuu about mun ikänen poika ja tyttö. Se poika ei halunnu luvata sitä mulle ennenku tapaan sen tytön kanssa. Mikä ilmeisesti onnistuu huomenna. Ainoa (pieni) murhe on, että se vapautuu vasta 3 viikon päästä, eli joutuisin olla täälä hostellissa sen aikaa. No, ihan sama. Mutta huonetta joudun aina välillä vaihtamaan, eikä oo takeita että saan koko ajaksi huoneen omalla kylppärillä ja minikeittiöllä 

Pidettiin tosiaan mulle läksiäisbileet viime torstaina (ja lauantaina ja sunnuntaina ja tiistaina ennen torstaita) ja hauskaa oli!! Pitkästä aikaa jopa klubilla oli kivaa  Perinteisesti ilta alko lähipubista.

Niinhän se on, ettei työpaikkaa tuu ikävä, mutta NE ihmiset 

Mä tiiän että menee muutama kuukausi ennenku kotiutuu vähä paremmin tänne, mutta kieltämättä hostellissa, ei yhtään kaveria, ei omaa "kotia", olo on vähä kurja. Mutta kyllä se siitä ku sen asunnon ny sais  Ja olis se aika Worthingissa loppunu joka tapauksessa, viimestään keväällä. Ja jouluun mennessä todennäkösesti suurin osa porukkaa on jo pois.

Uus työ alko tänään, siinähän se, ei sinällään mitään sen erikoisempaa. Nyt teen pari päivää vähä erikoisempaa vuoroa, mutta sitte alkaa kunnon aamu/iltavuorot. Työ on periaatteeltaan tietenki samaa, mutta ne käyttää täällä eri hotellijärjestelmää, helppokäyttönen tuo uuskin on mutta pitää se silti opetella "alusta".

Mulle ollaan siellä tosi mukavia, ja se respapäällikkö jonka kans siinä oon, hokee koko ajan, että ajan kanssa se rupee luonnistumaan. Ja sanoinki sille että mä tiiän, muistan HYVIN selvästi ensimmäiset viikot Worthingissa. Ja ny se homma sujuu puoliksi jo vähä niinku vasemmalla kädellä 

Jees. Nyt vaan pitää rueta rakentamaan elämää taas alusta, hankkia uudet kaverit ja uudet kuviot. Mut hei, tää on Lontoo. Täällä on aina tekemistä ! 

Huomenna aattelin alottaa juoksulenkit Hyde Parkissa, se on tossa vartin kävelymatkan päässä..... !!!!!!