No niin ystävät ja toverit!

Muutama päivä sitten sain kuulla, että nyt se lähtö brittilään sitten koittaa. Paikkakuntana on Worthing, joka on 100000 asukkaan kaupunki Brightonin vieressä. Eikä mua kyllä haittaa sekään seikka että Lontooseen on matkaa 100km. Lento lähtee Tampereelta kohti Gatwickia lauantaina 27.2. eli nyt tätä kirjottaessa siihen on vajaa 2 viikkoa. Outoa ajatella että kahden viikon päästä mä jo hengailen siellä... oon ala-asteelta asti halunnu muuttaa brittilään ja nyt se sitten toteutuu. Tämä on NIIN jännittävää! Ikävähän tottakai tulee, mutta tää on ny semmonen once in a lifetime - tilanne. Tarkotus olis majailla siellä jouluun asti, mutta toki kotiin pääsee aina jos rupee siltä tuntumaan.

Lähen sinne tekemään respan töitä The Beach hotel - nimiseen paikkaan. Se on meren rannalla =D Kiva aatella, että voinpas tuosta käydä aamulenkillä vähä juoksentelemas biitsillä ! Kävin äsken vilkasemassa, minkälaasta säätä sinne on luvattu, joka päivälle rankkaa vesisadetta ja mittari keikku siitä +3-5°c välillä. 

Hotelli vaikutti tosi mahtavalta, ja vielä kivempaa on se että mulla on työntekijämajotuksessa käytössä OMA HUONE. Jes. Ihan sama vaikka muut tilat joutuu jakamaan, mutta kuvitelkaapas ite jos joutuisitte punkkaamaan kuukausikaupalla toisen kans samas pienes huoneessa. Mä ainaki tartten välillä omaa rauhaa.

Mä en oikeen tiiä mitä tulevalta 10 kuukaudelta pitääs odottaa, uusia kokemuksia (mä tiiän, tää kuulostaa laimeelta =), kavereita, bileitä, shoppailureissuja Lontooseen.... Ja joo tiietään, aluksi on vaikeempaa kun ikävä vaivaa ja pitää yrittää hoitaa kaikenlaisia pakollisia paperiasioita pois alta, mutta kyllä mä tiiän että olo helpottuu ajan myötä. On se paljon itestäkin kiinni, miten sinne sopeutuu, mä ainaki lähen sillä asenteella että omassa huoneessa hengaillaan mahdollisimman vähän, oleillaan sitten ennemmin kahvilassa kavereiden kanssa.

Hmm.. mä yritän parhaani mukaan päivitellä tätä blogia, mutta se jää nähtäväksi kuinka se sitten tosiasiassa onnistuu. 

Hotellin nettisivut on: www.thebeachhotel.co.uk