Joo ei ny mee ihan putkeen nämä meikäläisen lounastunnit...

Jos on aamuvuoro, respan lounas on sandwich, eli kirjotetaan lapulle minkälaisen leivän kukin haluaa syödä ja toimitetaan tilaus keittiölle.

2 PÄIVÄÄ SITTEN

vein tilaukseni keittiöön, chicken salad tomaatilla ja kurkulla (namnam =). Menin vähän myöhemmin hakemaan sitä, niin ei sitä oltu muistettu tehdä!!! Siinähän se tilauslappu oli pöydällä  No, yks Sylvester sitte vähä naureskeli ja rupes heti tekemään sitä. Se mätti siihen leipään salaattia, kanaa, tomaattia ja kurkkua tosi paljon ja sit se naureskellen kysy että haluakko tähän vielä jotain muuta. Pöydällä oli juustokimpale ja mä totesin, et laita tota. Siinä vaiheessa muutakin henkilökuntaa tuli naureskelemaan mun leivälle, ku se oli melko paksu =D Kun juusto oli laitettu, Sylvester otti avocadon ja kysy et laitetaanko tätä? Mä vastasin, että tottakai!!

Mä tarvittin haarukan ja veitten että sain sen syötyä. Mutta TOSI hyvää oli!!

EILEN...

tilasin taas chicken saladin juuston kera. Tulin huoneeseen syömään, söin sen aika nopeesti ja kattoin samalla kaistalta jotain ohjelmaa. Menin takasin respaan ja rupesin miettimään että jotain outoa siinä leivässä oli...

SYLVESTER OLI UNOHTANU SIITÄ KANAN!!!!!!!!!!!!

Eikö toi oo vähä sama juttu jos tilaat kahvin maidolla ja saat pelkän maidon?? tai tyhjän mukin?????

TÄNÄÄN...

Kirjotin nimeni lounaslistaan, kun oli iltavuoro niin ehdin syödä kunnon lämpimän aterian. Menin hakemaan ruokani vartin myöhässä ja siellä oli enää lautasia, joissa oli nimi jäljellä (en oikee tiiä miksi keittiöllä laitetaan nimi joihinkin lautasiin, koska en ainakaan usko että kyseessä mikään ruoka-aineallergia on....)

MUN NIMEÄ EI OLLU MISSÄÄN!!!!!!! 

David sattu olemaan siinä ja se anto oman ruokansa mulle, ku sillä oli vapaapäivä nii kai se sitte meni johku muualle syömään  Emmä tiiä mitä se teki, mulla oli vähä kiire, kai se meni selvittelemään että oliko joku jonka nimi oli lautasella, ottanu nimettömän lautasen.

JOO EI NY MEE IHAN PUTKEEN NÄMÄ MEIKÄLÄISEN RUOKAILUT.

Onneksi ostin minijääkaapin, tuossa se hurisee vieressä, ihanaa ku saa syödä kunnon kinkku-juustoleipää, ostaa jugurttia ja muroja. Siellä on myös helppo pitää valmis-salaatteja jos joskus ei esim. olekkaan lounaslautanen odottamassa...