Joo se oli sitten se loma siinä. Parin kuukauden täpisemisen jälkeen vihdoin koitti SE tiistaiaamu, ku sai lähteä kohti Lontoota ja lentokenttää. Tottakai sitä piti järjestää kunnon läksiäisbileet täällä, illan teemana oli: Santtu myöhästyy lentokoneesta, koska taksi tuli hakemaan mua aamu viideltä hotellilta. Olin hotellilla takasi 4.45. Taksi odotti jo pihassa. Jälkeenpäin kuulin että yöportieeri oli nauranu ittensä kipeeksi ku näytin ihan kuolleelta ja sen mielestä kukaan ei voi saada tavaroita kasaan niin nopeesti ku mä, käväsin äkkiää huoneessa ja saman tien pihalle. ONNEKSI pakkasin illalla kaikki valmiiksi, junassa vasta tajusin, että jos esim. passi ja kännykkä ei olis ollu jo valmiina laukussa niin huoneeseen olis jääny.

Ehkä se 14 tunnin matkustaminen nukkumatta ei ollu paras ratkasu, mutta ainakin meillä oli hauska "viimenen" ilta Worthingissa !!! Mutta kotona viikko meni ehkä pikkusen liian nopeesti, joka päivälle oli aika paljon ohjelmaa, etten ehtiny itseasiassa edes istahtaa pihakeinuun lukemaan kirjaa 

Toisaalta oli outoa olla kotona, toisaalta tuntu ku ei olisi ollu päivääkään pois. Ja kyllä, kävin muutamana iltana mun ikiomalla keskiyön rullaluistelutuokiolla, saapahan päästää menemään keskellä valtatietä eikä juuri yhtään autoa oo häirittemässä ja yöllä ei tuulekkaan sitten yhtään.

Ehkä pari oudointa juttua kotona oli saada puhua suomea niin paljon ku huvitti ja autolla ajaminen. Muutaman kerran tuli ihan oikeesti tilanne, ettei ollu mitään hajua mihin suuntaan piti kääntyä. Ei muuten ollu mukava fiilis. Mutta siitä selvittiin ku vähä katteli että milläs puolella se vastaantuleva liikenne ajelee....

Viikko meni ehkä nopeesti senkin takia, että siinä oli juhannus välissä. Tulin siis kotiin tiistaina, torstaina meillä oli yläasteaikasen luokan luokkakokous, back to the teenage years ja vuokrattiin Yyn saunaosasto josta päin sit terassille vähäksi aikaa. Perjantaina olikin sitten perinteistäkin perinteisempi "kentälle" menon vuoro. Oon ihan oikeesti ollu elämäni aikana yhen juhannuksen pois Kauhavalta. Lauantaina aattelin että jes, nyt rauhan päivä kotona mutta kuinkas kävikään kun kaiken pahan alku ja juuri soittaa mulle ja kysyy mua mökille. Paljukin kuulemma löytyy. TOTTAKAI MÄ MENIN. Huippuhauskaa, kiitos Sini 

Nyt mä sit oon taas täällä, täs on tämmönen kevyehkö 9 päivän työputki, huomenna pamahtaa käyntiin työpäivä 7/9. Nyt tuntuu siltä, että mä tykkään tosta työstä, puhelimeen vastaaminenkaan ei oo enää todellakaan mikään ongelma. Ja asiat sujuu hyvin, jos tulee jotain kysymisen aihetta niin sitten kysyn. Mutta jos ny on sellanen kohtalainen peruspäivä, en tarvi apua juuri missään.

Tän 9 päivän putken jälkeen mulla on 4 päivän viikonloppu (la-ti) ku Sallan mietti josko se tulis tänne niin pyysin sit kaiken varalta noi vapaaksi. Ruisrock kuitenki voitti . Tulin tänne ja sanoin Terezalle että se on sit putken jälkeen 4 päivän viikonloppu, johon tyttö vastas: EDINBURGH!!!

Seuraavaksi varattiin lennot Edinburghiin. Lähtö ens maanantaina aikasin aikasin aamulla ja paluu myöhään tiistai-iltana. Se reissu taitaakin sitten olla jo oma tarinansa, on vähän sellanen kutina.