Jos haluan olla oikeen syvällinen, niin nyt täytyy myöntää että täällä elämisessä on tapahtunu totaalinen täyskäännös, ja viikossa asiat on kääntyny täydellisesti päälaelleen. Mutta hyvään suuntaan 

Reilu viikko sitten tänne tuli töihin tarjoilijaksi uus tyttö, Tereza. Se on mun ikänen ja siis asuu myöskin tässä hotellissa. Suurinpiirtein 30min Terezan tulon jälkeen menin koputtamaan sen ovelle ja kysyin, haluaisko se lähtee viettään iltaa pubiin syömisen ja juomisen merkissä. Tottakai se lähti !! =)

En ikään olisi uskonu, kuinka ihanaa on ku täällä on vihdoin joku sellanen tyttö, jonka oven taakse voi mennä koputtamaan ku itellä on tylsää. Kyllä tyttöseura on aivan erilaista ku hengailla poikien kanssa... 

Nytkin mulla oli 3 vapaapäivää, vielä reilu viikko sitten olisin kuollu tylsyyteen mutta ny nää päivät meni että hurahti, ku Terezallakin sattu oleen vapaata. Ollaan maattu päivät rannalla (3-6 tuntia !), se on yleinen huvi täällä, päiväsaikaan kuumana päivänä suoraan hotellia vastapäätä ilmeisesti löytää aina jonkun hotellin työntekijän makaamasta. Sinne sekaan vaan. Oon muutaman viime päivän aikana käyny mun huoneessa oikestaan vaan vaihtaas vaatteet ja nukkumassa.

Sit oltiin eilen Terezan kans Markin luona kattoo jalkkisottelua, Englanti-Meksiko. MM-kisat alkaa parin viikon päästä eikä malteta odottaa, et voidaan mennä kattoo pelejä pubiin, miettikää sitä fiilistä!!!!

Ja sit on vielä sellanen juttu, että David lähtee täältä n. viikon päästä. Kyllä mä tiiän että se on hotellialan luonne, ihmisiä tulee ja menee mutta oon silti äärettömän surullinen, että menetän hyvän ystävän, ehkä vähä ennemmin ku odotin.