Mä rupesin tänään kelaamaan, että montako teekuppia mä ihan huomaamattani päivän aikana juon?

Ku oon alottanu "aamuvuoron" vähä omituiseen aikaan menneellä viikolla, menny töihin klo 9 tai 11 (normaalisti alkaa 7.15), niin oon käyny lenkillä aamuisin.

1. kupin otan ku tuun lenkiltä

2. kupin haen ku syön aamupalan ennen töihin menoa

3. kuppi juodaan työpäivän aikana, ehkä jo heti aamulla

4. kuppi lounaalla

(mahdollinen 5. kuppi juodaan työpäivän aikana)

6. kuppi ku lähen työvuorosta, lyhin reitti huoneeseen kulkee keittiön läpi. On helppo napata kuppi siitä matkan varrelta!

7. JÄTTIkuppi (n. 0,5 litraa) melko pian työvuoron jälkeen

8. JÄTTIkuppi ku haen 21.00 illallisen

Mahdollisesti vielä 9. JÄTTIkuppi illalla 22-23 aikaan. 

Nää tulee vielä muuttumaan tosin, ku alan tehdä kunnon aamu- ja iltavuoroa, mutta lähetään siitä että juon joka päivä vähintään sen 6 kuppia, joista 2 jättimukista. Jättikuppi on siis mun ite ostama, mutta ne muut kupit on ihan normimukin kokosia, olisko jotai alle 2dl tai aika lähellä.

Nopee laskutoimitus osotti, että oon täällä pyöreesti sellasen 280 päivää eli jos juon 6 kuppia joka päivä (mikä todellakin on hyvin mahdollista) niin juon täällä oloaikana 1680 kuppia teetä. Joista siis vajaa puolet mun jättikupista.

Cheers!

                                               .