Oon tässä miettiny väsyksissä, iso kahvikuppi kädessä, että jos on vapaapäivä, miksi pitää varata bodypump - tunti joka alkaa 10.15?? Huvittais mennä vähä päikkäreille mutta en voi vältellä enää pesulaan menoa, 2 isoa pussia odottaa tuossa vieressä. Saa nähä, mitä mä siellä tänään kohtaan. Olisko ne Kauhavan kadonneet trullit löytäny tiensä tänne??

Oon ny käyny tuolla Aquarenalla bodypumpissa jonkusen kerran, ja voin kertoa että täällä on vähä eri meininki ku suomen saleilla. Ihmiset laulaa biisien mukana ihan täysillä ja lasketaan aina yhdessä, montako kertaa on vielä jotain liikettä jäljellä ja sit tietyissä kohdissa ihmiset aina kiljahtaa riemunkiljahduksia.... On oikeesti hauskaa olla sellasella tunnilla mukana! Ja muutenkin ku käy juoksemassa, ihmiset oikeesti tervehtii täällä ja joskus ne siinä ohi mennessä yrittää vähä jutellakkin jotain. Liekö sitten täkäläisen kulttuurin mukaista tuo tunneilla huutelu?

Seinäjoella se oli Coffee House, täällä mun vakikahvilaksi on tullu Caffe Pitti. Haen sieltä aina ku käyn kylällä (eli melkeen joka päivä) ison caffe Americanon mukaan. Mut tunnetaan jo siellä.  Heti ku mä astun ovesta niin ne suurinpiirtein alkaa jo tekemään tota caffe Americanoa mulle, maidon kanssa ilman sokeria. Largena tietenkin! Loyalty card:kin niiltä löytyy, eli joka 8. kahvi on ilmanen. Korttia täytellessä -->

Eilen sain vähän vihjettä, että täällä olis pari suomalaista tyttöä töissä toisessa hotellissa, ne on ollu aikasemmin töissä meidän hotellissa. Sain tietää nimet ja löysinkin ne facebookista ku ne on noiden respatyttöjen kavereina. Laitoin niille viestiä, olisko ne vielä täällä ja itseasiassa ne vastas mulle, mutta ne on jo palannu Suomeen =( ja kaikki muutkin suomalaiset jotka ne tietää, on jo tullu kotiin. Noh, ainakin yritin!

Nyt ei voi vissiin vältellä enää tonne pesulaan lähtöä, en oo ihan varma monelta se menee kiinni ja jos myöhästyn, mulla ei oo mitään päällepantavaa huomenna töihin..... 

siispä pesulaan ----->