Täytyy myöntää, että kaikenkaikkiaan oli melko hankala viikko. Valehtelisin jos väittäisin että oon ollu onnesta soikeena Lontooseen muuton johdosta. Syy siihen löytyy tuosta reilun tunnin junamatkan päästä: mulla on ollu niin kova ikävä Worthingin kavereita ettei mitään rajaa. 

Mutta toisaalta tiedän, ettei eläminen hotellissa oo ns. "oikeeta elämää", se oli niin rajattu ja pieni yhteisö, toisaalta oli turvallista asua siellä mutta toisaalta on kiva ajatella että parin viikon päästä pääsen omaan asuntoon.

Niin, sain siis asunnon, torstai-iltana mulle soitettiin asiasta. Se on tässä samalla Maida Valen alueella, missä mun hotellikin on, kävelymatkaa työpaikalle on 10 min. Mä oikeesti tykkään siitä kämpästä, se on tosi siisti, ei yhtään nuhjunen, sisustus on melko uutta ja materiaalina on puu. Jaan sen kämpän about mun ikäsen pariskunnan kanssa, se tyttö, Alicja on 23 ja Puolasta. Luis on 26v ja Portugalista. Ne on tosi mukavia, menin eilen perjantaina käymään siellä ja ne kysy että haluanko lähteä niitten kans ulos illalla, mentäis keilaamaan. No tottakai menin!! Mentiin keilaamaan kirjaimellisesti toiselle puolen Lontoota. Astuttiin siihen pubiin/keilahalliin/mikälie olikaan sisälle ja keitä näin ensimmäisenä: PUOLET MUN UUDEN HOTELLIN HENKILÖKUNNASTA OLI SIELLÄ!!! Ne oli että kiva ku säki pääsit tulemaan, mutta kaikkien naama venähti ku sanoin, että niin, tää on kyllä ihan täysin sattumaa, oon täällä aivan toisen porukan kanssa...... 

Miten voi olla, että kaikista mahdollisista paikoista LONTOOSSA me päädytään samaan paikkaan?? Sen vielä ymmärtäis jos ny oltais oltu edes samalla suunnalla, mutta ei sitte sinne päinkään. Seinäjoella ton ymmärtäis, Helsingissäkin vielä mutta Lontoo..... =) Tulin muuten keilauksessa toiseksi. Meitä oli kuuden hengen porukka, kaikki oli eri kansallisuuksia Ne pyysi mua huomenna mukaan Notting Hillin karnevaaleille. Ne on Euroopan isoimmat karnevaalit tos 15min kävelymatkan päässä.

Mulla on ny 4 päivää vapaata, tänään oon vaan hengannu ja nukkunu. Ja ollu netissä. Huomenna on karnevaalit ja maanantai ja tiistai menee Terezan kanssa oleillessa!!!!!!! JEEEE!!!!!

Asun ny tosiaan hostellissa, mun pitää olla täällä vielä 2 viikkoa. Tänään jouduin muuttamaan huoneeseen, jossa ei oo omaa kylppäriä/jääkaappia/mikroa.... Mutta maanantaina aamulla saan mennä takasi mun edelliseen huoneeseen ja pysyä siellä loput pari viikkoa. Sitten Shirland Road kutsuu

Niin, onhan mulla tosiaan se työ... Mitäs siellä, ihan mukavasti se mun mielestä sujuu. Meneehän siinä muutama viikko enneku opin "talon tavoille" mutta mä tiiän että kyllä se siitä. On sen verran tuoreessa muistissa mun alkutaival Worthingissa ja mä selvisin siitäkin.

Meidän hotelli on Little Venicen alueella. Lontoon pohjoispuolta halkoo kanaali, ja meidän hotellin läheltä voi hypätä paatin kyytiin ja mennä Camden Towniin asti. Tossa kanaalin rannalla voi juosta, ehkä pitää kokeilla joskus =)

 

Nyt kuitenki haluan ottaa ilon irti siitä että mun majapaikka on 15min kävelymatkan pääs Hyde Parkista, sinne on ihana mennä juoksemaan!! Mun tuleva asunto on n. 20-25min kävelymatkan pääs siitä, mut aattelin että jos ostan jossain vaihees pyörän, voin pyöräillä Hyde Parkkiin juoksemaan.

Ps. jos oikeen tarkkaan kattoo niin suoraan edessä puiden yläpuolella on London Eye.

Sen jälkeen ku mä kuulin, että saan kämpän, sain pari uutta kaveria, kuulin että kavereita Suomesta on tulossa tänne seuraavan kuukauden aikana, olo helpottu huomattavasti. On mulla ikävä Worthingin sakkia, mutta ei se olisi ikuisesti kestäny. Sain sieltä elinikäsiä kavereita ja tottakai mä toivon joka päivä että voisin olla siellä niitten kans mutta ei se ny vaan onnistu. Koska meitsi on Lontoolainen 

Ku mä tulin tänne, mulla oli mukana reppu ja toi matkalaukku, joka oli puolityhjänä koska sain ottaa vaan 20kg tavaraa mukaan. Puolessa vuodessa oon siis triplannu mun tavaramäärän