Tänä aamuna olis sit lähtö Tampereelta, yllättävän helposti pysty lentokentällä lähtemään, vaan pari kertaa piti palata takas Teemun luo...

Koko matkan oli vähä outo olo, mutta sitten ku lähestyttiin brittilää ja mentiin pilvien alapuolelle, tajusin siinä että ku näin maata rupesin hymyilemään ekaa kertaa päivän aikana 

Sit siitä juna Worthingiin (oli NIIIIIN ihanaa mennä junalla brittimaaseudun läpi ) ja hotellille.

Mua oltiin vastassa siellä, respassa oli mun ikänen tyttö ja yks omistajista. Sit ne laitto baarimikko Davidin viemään mut mun huoneeseen. Oon työntekijöistä ainoa, joka asuu varsinaisessa hotellirakennuksessa, tää on siis hotellihuone josta vaan puuttuu oma vessa/suihku.

Tässä kuvassa näkymä mun huoneen ikkunasta. Tossa toisessa kuvassa näkyy toi kävelytie rannan vieressä, siellä kävin jo vetäsees ekan juoksulenkin. Huomenna aattelin mennä ihan tohon vesirajan tuntumaan  Vuorovesi on alhaalla tossa, se on vetäytyny ainaki sellasen 100m, illalla se vesi tulee takasi ja aamulla taas vetäytyy. Sini, arvaa mitä tehään KUN tuut käymään?? Davidin mukaan heppoja saa vuokrattua ilmeisesti tästä jostain lähistöltä, Brightonista viimeistään.

 

Tää kuva on mun LUKSUS kämpästä !!!!! Muut työntekijät asuu tossa hotellin vieressä, kävin vilkasees niitten kämppiä, niin en välttämättä tämän jälkeen haluaisi sinne muuttaa, mutta tässä mä asun koko tän ajan. Tää huone on tosi iso, isompi ku mun Kauhavan huone, on sänky, pari löhösohvaa, peilipöytä, laatikostoja, vaatekaappi ja lavuaari. Vessa ja suihku on tos käytävän toisella puolella, mutta oon ainoa joka sitä käyttää ja sinne pääsee vaan avaimella (ettei sinne muut mee.) Ja se suihkutilakin oli todella siisti.

 

Tää on ollu ihan uskomaton päivä, eka ku tulin tänne niin se David tosiaan vei mut huoneeseen, sit siinä vähä hengailin ja lähettiin kiertään hotellia ja tätä kaupunkia. Keskustan koosta en oikeen osaa sanoa vielä mitään, se oli pääpiirteittäin pitkä katu jonka varrella oli kauppoja toisen perään. Ja kaikki kadut sun muut niin IHANAN englantilaista 

Siitä Davidista tosiaan sain jo ekan frendin, muita tyyppejä oon tavannu ihan ohimennen. Se on mun ikänen ja kotosin Romaniasta. Täällä on joitaki romanialaisia ja sit oli vissiin tsekkejä. Ja kaikki on ikähaarukassa 22-30. 

Kuulin tossa illalla, että työt alkaakin vasta keskiviikkona, joten täs on ny sit 3 päivää hengailuaikaa. Harkitten lähtöä maanantaina tai tiistaina Brightoniin tai Lontooseen. (VR sais muuten tulla ottamaan oppia tämän maan junien toiminnasta, ainaki ton kokemuksen perusteella. Kulki ku unelma, ajallaan ja laitteisto uutta. Eli britit 3-VR 0)

Tää hotelli on tooooosi sokkeloinen paikka, ku ei saada käyttää normihissejä ja mennä respan poikki. Lähin tos iltapäivällä ekaa kertaa yksin sompailemaan käytäviä pitkin ulos (jotenki piti jollain hissillä mennä, kellarin kautta ja sieltä nousta keittiön läpi....jnejne kiertää hotelli jnejne) no, ulosmennessä sekoilin varmaan 4 oven kanssa ja sain jostaki ovesta varashälyttimenkin soimaan . Takasi tullessa erehdyin vaan kerran ovesta ja pömähdin lenkkivaatteissa johku saliin jossa oli ihmisillä joku juttu käynnissä (vissii kokous tai jotain). No, mitäs eivät anna kulkea normireittejä.

Ja netti on käytössä (JESJESJESJES) eikä mun respan tätinä tarvi maksaa siitä koska saan ite tulostettua itelleni salasanan koska vaan  Ja tää netti on niin nopee että näen TVkaistalta suomalaiset ohjelmat. 

Ainaki tällä hetkellä tuntuu, että enköhän mä täällä tuu viihtymään......