Sori ekaksi, ku ei oo tullu päivitettyä tätä blogia kovin usein, mutta syy on siinä, että tää elämä täällä alkaa olla niin arkipäivästä, että harvoin tulee enää mitään kirjotettavaa.

Tänään mulla on menossa toinen kunnon iltavuoro, mikä tarkottaa lähinnä hengailemista, koska iltavuoroissa ei normaalisti tapahdu yhtään mitään. Sitten jos ravintolassa sattuu olemaan joku tilaisuus, niin voi edes seurailla ihmisiä, mutta ei noi tilaisuudet respan elämään vaikuta yhtään millään.

Olin ollu muutaman tunnin iltavuorossa, kun se yks meidän pomoista, tää nuorin niistä, tulee kysymään multa että onko mulla läppäri täällä mukana. Vastasin että tottakai on! No sit se sano että jos mä haluan niin voin hakea mun tietokoneen tänne alas ja pelailla mun omalla koneella, ettei tarvi tylsistyneenä istua tuolilla koko iltaa ja tuijottaa merta.

NO TOTTAKAI MÄ LÄPPÄRINI HAIN!!!!!!!!!! :DDDDDDDDDD

Tässä sitä ny istutaan respassa, omalla koneella ja päivitetään blogia. Iltavuoroa on vielä melkee 5h jäljellä, ainoa työ mikä iltavuoroon oikestaan kuuluu on "banking", eli vapaasti suomennettuna pitää laskea päivän aikana kertyneet rahat, korttitositteet yms. että kaikki täsmää. Siinä mulla menee sellanen 45min, mutta sekin alotetaan vasta yli 3 tunnin päästä.

Pitää vielä todeta, että ei tänne tosiaankaan muut anna läppäriä tuoda työaikana ku toi nuorin noista..... Viimeksi ku oltiin iltavuorossa (teen vielä iltoja yhdessä sen respapäällikkötytön kanssa) niin tää samainen pomo tuli sanomaan meille, että se varas meille pöydän ravintolasta, menkää syömään. Täällä ei oo ikinä kukaan työntekijä käyny syömässä työaikana ravintolassa, ja kaikilla oli vähä suu auki että mitä ny oikeen tapahtuu...??? Mutta me mentiin sinne ja meitä kohdeltiin kun normiasiakkaita, ja hauskaa oli