Viimeinen ilta Tampereella hotellissa, biisoni-pihvit käyty syömässä (oli muuten ehkä paras annos ikinä! Bodega Salud - Tampereella) ja kisastudio täynnä limsaa ja mässyä. 10min pelattu ja USA JOHTAA 6-0. Hyvää yötä. Kiitos ja näkemiin.

No, onneksi britit ei katto lätkää, joten ehkä kukaan ei kuittaile asiasta eikä kenellekkään tarvi selittää mitään  

Jaa, mikä fiilis ku lennon lähtöön 8h..? (Mä ainakin oletan että AirBaltic ei oo niinku VR) Fiilis ei oo mitenkään ihmeellinen, ehkä eniten vois kuvata sanalla odottava. Iteppä tonne halusin lähteä ja täysillä siellä eletään. Ku ei yhtää tiiä mitä tuleman pitää niin olo ei voi olla muutaku odottava.

 

Mä odotan:

- Minkälaisia työkavereita mulla tulee olemaan

- Minkälainen se hotelli on

- Toimiiko homma pomotasolla noin ylipäätään (siellä ku pomo ei oo kaveri, vaan se on POMO)

- Minkälainen mun tuleva "koti" on (eli siis huone.)

- Saanko netin heti käyttöön????

- Pitääkö mun käydä samantien kaupassa ostamassa pyyhe ja hammastahnaa?

- Koska siellä tulee pimeä, pääsenkö heti juoksulenkille merenrantaan

- Painaako mun laukku yli 20kg? (ylipainokilo on 30e ja AirBaltic on kuulemma erittäin tarkka ylipainosta, ja milläs muulla halpalentoyhtiöt rahaa kerää...)

- Saanko mä mun paketit kotosuomesta kuinka nopeesti mulle

 

Mä voisin oikeesti jatkaa tota listaa kevyesti vielä 30 kysymyksellä, eikä edes riittäisi. Miljoona kysymystä tulee lisää ku alotan työt.

Niin, mähän meen sinne tosiaan työskentelemään... Lähinnä nyt on mielessä että mä muutan ulkomaille ja haluan kavereita. Onhan siellä sitten SE TYÖ. Oon oikestaan jo yläasteajoista asti halunnu hotelliin töihin, ja nyt aion alottaa tän uuden uran. Oon ihan tosissani, että haluaisin jatkaa tällä alalla sitten kun taas (joulukuussa) tuun takasi kotiin.

Noh, suurimpaan osaan mun päätä raastavista kysymyksistä mä saan vastauksen reippaan 12 tunnin kuluttua.

Mä lupaan laittaa vastauksia heti tänne, JOS SAAN SEN NETIN KÄYTTÖÖN!!!!!!!!! Se on niin mun eka kysymys ku astun hotellin ovesta sisään ja oon esitelly itseni.

 

"Moi, oon toi Aholan Santtu ja tulin tänne töihin. Annatko vaikka tässä samalla nettiin sen salasanan, tuossa 5 puntaa maksua tästä viikosta. Missäs se mun huone on??"

 

Tampere-Riika-Gatwick-Worthing.