No niin. Nyt on sitten synttärit juhlittu 

Voi ihanuus sitä mun hametta! Koska saisin käyttää sitä uudestaan ?

Eka mentiin Markin (tarjoilija meidän hotellilla) kanssa syömään illalla tohon lähellä olevaan intialaiseen ravintolaan. Ruoka oli sitten NIIIN hyvää! Tosta kuvasta ny ei mun hame oikee näy, mutta se on semmonen musta, polvien yläpuolelle.

Sieltä mentiin sit pubiin n. 21.00 ja tavattin muut siellä. Oli hauskaa!! Tossa alempana olevas kuvas on suuri osa meidän porukasta, musta lähtien: Jorge, keittiöapulainen jonka nimi on muistaakseni David (toi ei kuitenkaan oo mun kaveri-David ), sit Mr. Kim (joka tunnetaan myös nimellä Robotti numero 1), sit on David ja sit meidän uus tarjoilijatyttö, en tiiä itseasiassa sen nimeä, se on töissä aika harvoin.

Eipä siellä mitään sen kummempaa tapahtunu, ihan yleistä pubissa istumista ja hengailua hyvässä seurassa  Yks Michael yritti sanoa mulle jotain sen tietämää sanaa suomeksi, enkä ymmärtäny yhtään mitä se tarkotti, niin sitten se päätti että sen täytyy pitää mulle suomen kielen oppitunteja. Tossa väitellään, osaanko mä suomea vai en.... Loppuillasta piti tietenki ottaa kädenvääntömatsi, MÄ VOITIN !! 

 

Pubit menee kiinni jo puoliltaöin, ja sieltä osa jatko klubille, osa ei. Me tultiin kiltisti nukkumaan hotellille, klubi-ilta jäi tälläkertaa välistä =)

Söpöä.